zondag 17 november 2013

Welkomstwoord


Welkom op mijn blog!

 

Ik ben Kristof Jacobs, 30 jaar en werkzaam als adjunct-hoofdverpleegkundige in een woon- en zorgcentrum.  Als ik niet aan het werken ben dan ben ik bezig met mijn grote passie: gastronomie.  Kooktijdschriften en boeken verslinden.  Ideeën opdoen om die dan te gebruiken in mijn keuken.  Zelf probeer ik ook om met afwisselend succes lekkere en mooie gerechten te maken.  Sta ik niet achter mijn fornuis dan kan je mij wel in een restaurant vinden.  Dan ben ‘in search of taste’.  Dan ga ik op zoek naar heerlijke smaken.  Dit kan een ‘simpele’ vol-au-vent in een bistro zijn, maar ook nieuwe uitgepuurde smaken in een sterrenrestaurant.  Ik kan zeggen dat het een echte verslaving is.  Een verslaving die ik hier ga proberen neerschrijven.  Wat ga je hier allemaal kunnen terugvinden?   Uitgeprobeerde recepten, reviews van restaurants, nieuws uit de gastronomische wereld, enz.

Waarom begin ik met deze blog?  Om langs de ene kant met gelijkaardige foodies van gedachten en ervaringen te wisselen.  En langs de andere kant om non-foodies te inspireren tot koken en genieten van een restaurantbezoek.  Voila, bij deze zijn we gestart met een eerste post.

 

Smakelijk!

 

Kristof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten